SPLOŠNI POGOJI NAKUPA PREKO SPLETNE APLIKACIJE »Naročilo zgoščenke«

Pogoji poslovanja:
Splošni pogoji Spletne aplikacije https://www.poskocni.si/index.html so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
S Spletno aplikacijo https://www.poskocni.si/index.html (v nadaljevanju »Naročilo zgoščenke« ) upravlja podjetje Poskočni d.o.o.. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje "Naročila zgoščenke", pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Načini plačila:
Plačevanje s plačilnimi karticami v spletni aplikaciji “Naročilo zgoščenke” ni mogoče!
Ponudnik trenutno omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju - stroški 3€ na paket z DDV)
- plačilo po predračunu na transakcijski račun podjetja (plačilo po predračunu)
Ponudnik kupcu izda račun v papirni obliki, z razčlenjenimi stroški.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki poslana na kupčev e-mail naslov in služi tudi kot potrdilo o prejetju kupčevega naročila.

Cene:
Cena ene zgoščenke je 10 eur z vključenim davkom na dodano vrednost(DDV). Davek je zaračunan po 22% davčni stopnji. Kupec krije tudi strošek pošiljanja (3 eur), v primeru plačevanja po povzetju. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu "potrjujemo prejetje vašega naročila"). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga:
Kupec ima pravico, da v 8 dneh od prevzema blaga organizatorju sporoči (na kontaktni e-naslov info@poskocni.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Po 8 dneh od prevzema blaga naprej, odstop od pogodbe ni več mogoč. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 8 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano v original embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala pri pošiljanju, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil opravimo na TRR kupca. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Dostava:
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.

Varovanje osebnih podatkov:
Z nakupom kupec dovoli ponudniku zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP- 1, Ur. I. RS, št. 86/2004, 67/2007). Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Komunikacija:
Ponudnik bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Pritožbe in spori:
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@poskocni.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam veliko lepih trenutkov ob poslušanju glasbe in uporabe "Poskočnih" izdelkov.

Poskočni muzikanti